czwartek, 31 marca 2016

Podsumowanie kwartału- Styczeń, Luty, Marzec

Hej wszystkim :) Dziś chciałabym napisać małe podsumowanie. Będzie ono z trzech miesięcy: Stycznia, lutego i marca. Jest to popularny rodzaj notki na blogosferze, ale mam nadzieje że i u mnie się przyjmie. :)



Książki
Nowości na półeczce

Prezenty od Taty
>"Felix, Net i Nika" Rafał Kosik
>"Król Wron" Szymon Krug
>"Nic bardziej mylnego" Radek Kotarski
>"Szeptem" Becca Fitzpatrick
>"Tajemny Ogień" C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld
>"[Delirium]" Lauren Oliver

>"7 Razy dziś" Lauren Oliver
>"Wybrani" C.J. Daugherty

 Z wymienialni
>"Szmaragdowy atlas" John Stephens
>"Niezgodna" Veronica Roth
>"Girl Online" Zoe Sugg















Kupione przeze mnie
>"Szklany Tron" Sarah J. Maas
>"Czerwona Królowa" Victoria Aveyard
>"Prawie jak gwiazda rocka" Matthew Quick
>"Piąta fala-Bezkresne morze" Rick Yancey

Tutaj prawie wszystkie książki, oprócz trzech, które znajdują się na powyższym zdjęciu. Przyszły one dzień po zrobieniu zdjęcia, więc są na oddzielnym.

W okresie styczeń-marzec przeczytałam (niestety tylko) 5 książek. :( Mam nadzieje że po egzaminach uda mi się nadrobić.
>"Harry Potter i Komnata Tajemnic" oraz "Harry Potter i Czara Ognia"
>"Armada" (recenzja)
>"Time Riders" (recenzja)
>"Piosenki dla Pauli (recenzja)

W najbliższym miesiącu chcę przeczytać:
>"Harry Potter i Zakon Feniksa" J.K. Rowling 
>"Niezgodna" Veronica Roth
>"Girl Online" Zoe Sugg
>"Szklany Tron" Sarah J. Maas (dokończyć)

Filmy
Chcę obejrzeć:
<"Batman v Superman :świt sprawiedliwości" premiera-1 kwiecień
<"Łowca i Królowa lodu" premiera-8 kwietnia
<"Piąta fala"-15 kwietnia

Takie krótkie podsumowanie tych trzech miesięcy. Mam nadzieje że się podobało :)

Pozdrawiam, Madzia <3

1 komentarz: