poniedziałek, 9 stycznia 2017

Postanowienia Noworoczne BOOK TAG!
Konfrontacja '16


Jak ten rok szybko minął... ojejku gdzie te dni zniknęły. Niby tyle się działo, tyle się zmieniło... Jak sobie przypominam jak zaczęłam rok 2016, a jak skończyłam, to jest dosyć spora różnica. Ale jedno się na pewno nie zmieniło. Nadal jestem sobą i nikogo nie udaję. Mój charakter się zmienił, w końcu jestem o ten rok starsza. Ale nadal to jestem po prostu ja :D.

A teraz zapraszam was na podsumowanie tagu, który robiłam rok temu. Aż sama jestem ciekawa czy mi się udało przeczytać przynajmniej część tego co chciałam.
 <Postanowienia Noworoczne BOOK TAG 2016>

1.Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś)

W pierwszym punkcie wspomniałam o książkach Johna Greena, których niestety nie udało mi się przeczytać :( ani jednej ):, za to na moją biblioteczkę trafiły "Papierowe miasta", więc można to uznać za 50% sukcesu :D.


2.Książka, którą chciałabyś przeczytać.
Kolejny punkt i kolejny smuteczek, ponieważ wymieniłam tutaj "Fangirl" i "Szklany tron", z których przeczytałam tylko "Szklany tron" (a tak w bonusie to jeszcze "Koronę w mroku"). Fangirl dopiero z grudniu dotarł do mnie w cudownym, zimowym moondrive boxie.



3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać.
Wtedy nie napisałam tu żadnej książki, ponieważ trzymałam się z dala od jakichkolwiek klasyków.

4.Książka, którą chcesz przeczytać jeszcze raz.
Tutaj również nic nie napisałam. :(

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.
"Zacznijmy od tego że 3/4 mojej biblioteczki zajmują nieprzeczytane książki" ---> niestety nic się nie zmieniło od tamtej pory, bo ciągle ich przybywa. Jednak wymieniłam tu jakiś konkret czyli: "After -płomień pod moją skórą", który udało mi się przeczytać.


6. Duża książka, którą chciała byś przeczytać.
" Tutaj wymienię może "Dom Tajemnic" , który dostałam dawno, dawno " ale nareszcie już za mną. "Harry Potter i Zakon Feniksa" również.


7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz więcej.
Z serią "Felix, Net i Nika" Rafała Kosika ruszyłam się tylko jakieś 3 tomy, ale zawsze coś. :D


8.Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać
"7 Razy dziś" nadal nie przeczytane
"Tajemny Ogień" udało się przeczytać już w maju,
 "Szeptem"  czeka nadal
"Wybrani" również w maju(, a nawet "Dziedzictwo" za mną),
"[delirium]" jeszcze nie przeczytane,
 "Nic bardziej mylnego" też się nie udało.

9. Seria, którą chcesz przeczytać i zakończyć.
"After" zaczęty, ale nie jestem przekonana czy skończę tę serię oraz "Wampiraci", (nawet nie zaczęłam)."Więzień labiryntu" kupiony, ale nie przeczytany.

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś)
Tu znajduje się "Felix, Net i Nika"---> seria nie skończona i "Harry Potter" --->skończony (taaaaaaaaak!!!)


11.Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016?

W zeszłym roku, w tym tagu postanowiłam sobie przeczytać = min.40 książek.
Na instagramie, trochę zniżyłam poprzeczkę = 30-50
Udało mi się przeczytać = 27

Szczerze, jestem pod wrażeniem, ponieważ myślałam że będzie tego jeszcze mniej. Mam nadzieję że się podobało, a w ciągu następnych dni wrzucę coś na ten rok.

Piszcie w komentarzach, ile wam się udało przeczytać w tym roku książek i czy te, które chcieliście na początku roku czy może inne.

Szczęśliwego i zaczytanego nowego roku 2017 <3

(to co że jest już 9)
Pozdrawiam, Madzia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz