piątek, 1 stycznia 2016

[1] Postanowienia Noworoczne BOOK TAG

Postanowienia Noworoczne BOOK TAG!


Hej wszystkim! Wraz z początkiem 2016 roku przychodzę do was z pierwszym tagiem na moim blogu i pewnie nie ostatnim. :)  No to zaczynamy!



1.Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś)


O książkach Johna Greena było głośno jakiś czas temu, ale do tej pory ich nie przeczytałam. Oglądałam "Gwiazd naszych wina", film był fajny, ale jakoś mnie nie zwalił z nóg. Może czas trochę poczytać i porównać...? :D Najbardziej ciekawią mnie te trzy najpopularniejsze tytuły.


2.Książka, którą chciałabyś przeczytać.
W tym punkcie mogłabym wymieniać..... Jednak napiszę tylko o "Fangirl" i "Szklanym tronie", które kuszą mnie już od jakiegoś czasu. Słyszałam wiele pozytywnych opinii i chyba się na obie skuszę przy następnej okazji.



3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać.
No i tutaj będzie problem, ponieważ nie czytam klasyków. Na mojej półce, gdzieś z tyłu stoją takie książki, ale w najbliższym czasie nie mam zamiaru ich z stamtąd wyciągać.

4.Książka, którą chcesz przeczytać jeszcze raz.
Powiem szczerze, że nic mi nie przychodzi na myśl. Nie lubię wracać do lektury, bo znam większość fabuły i zakończenie.

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.
Zacznijmy od tego że 3/4 mojej biblioteczki zajmują nieprzeczytane książki. Jedną z nich jest pierwsza część "After -płomień pod moją skórą", ale jest wiele innych które czekają na swoją kolej.


6. Duża książka, którą chciała byś przeczytać.
Grubych książek nie mam za wiele. Tutaj wymienię może "Dom Tajemnic" , który dostałam dawno, dawno i jeszcze czeka, ale większą cegłą jest np. "Harry Potter i Zakon Feniksa".


7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz więcej.
Tu może napisze o serii "Felix, Net i Nika" Rafała Kosika, którą uwielbiam, ale jeszcze całej nie przeczytałam. Może w tym roku mi się uda.




8.Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać
W te święta dostałam wyjątkowo dużo książek, a jeszcze 3 mają dotrzeć w tym miesiącu.
"7 Razy dziś", "Tajemny Ogień", "Szeptem", "Wybrani", "[delirium]", "Nic bardziej mylnego", a na resztę czekam. Więc mój mikołaj w tym roku był bardzo hojny i mu bardzo dziękuje. :***

9. Seria, którą chcesz przeczytać i zakończyć.
Taką serią jest np. "After", lub "Wampiraci", które stają na półce od dawna, ale także serie które dostałam na święta oraz "Więzień labiryntu" , którego chcę kupić.

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś)
Wspomnę tutaj o kilku seriach, bo niestety nie miałam za bardzo czasu na czytanie i zaczęłam, ale nie skończyłam (jeszcze). Tu znajduje się "Felix, Net i Nika", mój ukochany "Harry Potter" oraz "Pamiętnik Nastolatki"


Podczas pisania tego tagu zauważyłam, że na moich półkach stoją najczęściej serie, a mało jest pojedynczych tytułów. Teraz widzę ile książek stoi jeszcze nie przeczytanych. W tym roku postanawiam je przeczytać, przynajmniej część.

11.Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016?

W tym roku pierwszy raz, stawiam sobie wyzwanie dotyczące czytania. Bo wiem, że podczas ostatnich miesięcy zaniedbałam czytanie, na rzecz filmów. :/
No wiec, chcę przeczytać min. 40 książek. Zobaczymy czy mi się uda. Może co dwa- trzy miesiące będę robiła jakieś małe podsumowanie.

To już koniec tagu. Wiem że krótko ale na temat ;) (jak zawsze u mnie)

Mam nadzieje że się podobało i zapraszam do odpowiadania na pytania :)

Pozdrawiam, Madzia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz