czwartek, 24 marca 2016

[14] Zbuntowana

Tytuł: Zbuntowana
Oryginalny tytuł: Insurgent
Reżyser: Robert Schwentke
Rok premiery: 2015
Czas trwania: 120 min

Hej wszystkim :) Czas na drugą część (część pierwsza) , czyli "Zbuntowana ", z serii Niezgodna.

Nastoletnia Beatrice Prior w imię miłości porzuciła uporządkowany świat i teraz, jako Niezgodna, musi zmagać się z konsekwencjami swojej decyzji. Podjęta przez nią walka może mieć wpływ nie tylko na jej osobistą przyszłość, ale także wstrząsnąć posadami otaczającego świata. O ile oczywiście uda jej się udźwignąć spoczywające na niej brzemię, by w ogarniętym wojną domową świecie zdać niespodziewany i trudny egzamin dojrzałości. A jednocześnie nie utracić tego, na czym zależy jej najbardziej.




Po obejrzeniu poprzedniego filmu, szczerze nie miałam już ochoty oglądać kontynuacji. Pierwsza by mi wystarczyła. UWAGA SPOILER 1 cz. *W sumie nie było by dalszych części książki, gdyby pod koniec Niezgodnej, gdy mieli szanse w tym laboratorium, zabili Jeanine, sprawczynie wszystkiego.*
"Zbuntowana" podobała mi się najmniej i jednocześnie najbardziej. ... Już, już wyjaśniam o co mi chodzi. :D
Najmniej, ponieważ moim zdaniem było za dużo komputerowych elementów. Wszystko dobrze, ale trochę przesadzili, ze zniszczeniem miasta, efektami specjalnymi podczas testów. Podczas kilku scen kręciło mi się w głowie od szybkich ruchów kamery.
Najbardziej, ponieważ ta część jest najbardziej oryginalna. Nie spotkałam się na razie z takim motywem i raczej nie kojarzy się z innymi filmami.
Ta część i tak, najmniej zapadła mi w pamięć.
W kilku momentach akcja naprawdę mnie zaskakiwała, nie spodziewałam się decyzji Tris.

Po obejrzeniu pierwszej części, raczej powinniście obejrzeć kolejną, przynajmniej by wiedzieć o co chodzi w trzeciej i czwartej. :)
No więc tak króciutko z mojej strony. Niedługo recenzja "Wiernej" i może za jakiś czas pojawi się coś o książce.

Ocena:7/10

Pozdrawiam, Madzia <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz