sobota, 2 stycznia 2016

[7] Graficzna podróż

Tytuł oryginalny: A Visual Journey
Tytuł: Graficzna Podróż
Autor: Ed Sheeran, Phillip Butah
Ilość stron: 210


Hej wszystkim! Już w 2016 r. wracam do was z kolejną notką na temat książki, która stała u mnie już jakiś czas, ale nie miałam czasu się za nią zabrać. Więc korzystając z przerwy świątecznej, nareszcie ją przeczytałam. Nie żałuje :)


Ed Sheeran, tekściarz i piosenkarz z Wielkiej Brytanii, razem z artystą Phillipem Butahem napisali książkę. Opowiada ona o drodze, jaką przebył od dzieciństwa do miejsca w którym teraz jest. Ed zwierza nam się ze swoich wspomnień, a towarzyszą temu ilustracje stworzone przez jego przyjaciela Phillipa oraz wyjątkowe fotografie. Piosenkarz pokazuje nam jak zmieniała się jego muzyka, co wynosił z własnych błędów i jak spełniają się marzenia.


Odkąd usłyszałam że Ed wydał książkę, uznałam że muszę ją mieć. Nie wiem czego się dokładnie spodziewałam, ale to co przeczytałam, zaskoczyło mnie. To wszystko jest napisane szczerze, nie skupiał się tylko na swoich sukcesach, nie omijał błędów. Piosenkarz przedstawił nam swoje życie, takim jakie jest. Opowiada skąd czerpie inspiracje lub kto go zawsze wspierał.

Naprawdę podziwiam go za jego wytrwałość, bo droga do sukcesu nie była łatwa.

Po przeczytaniu tej biografii mam troszeczkę inne spojrzenie na znane osoby.

Phillip Butah w swojej części książki opowiada o swoim doświadczeniu ze sztuką. Pokazuje czytelnikowi jak tworzy swoje obrazy, co jest dla niego najważniejsze. Pisze również jak poznał Eda oraz jego rodziców i o swojej przygodzie ze sztuką. Oboje autorzy są skromni i szczerzy. Ich książka naprawdę mi się podoba.


Więc podsumowując: Dla fanów Eda i jego muzyki książka jest idealna. Także polecam ją tym, którzy chcą lub mają coś wspólnego z muzyką lub rysunkiem, ponieważ w książce można znaleźć ciekawe inspiracje. :)

Pozdrawiam Madzia <3
Ocena: 9/10

















Tutaj jeszcze dodam kilka moich ulubionych piosenek Eda :) Miłego słuchania!



1 komentarz:

  1. Uwielbiam muzykę Eda, ale o tej książce nie słyszałam.
    Może się skuszę:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń