niedziela, 3 stycznia 2016

[2] Czytelnicze Nawyki TAG

Czytelnicze Nawyki TAG

Hej wszystkim! Kolejny TAG u mnie. Jakoś spodobała mi się taka zabawa, nie dziwię się że każdy je robi ;) No to zaczynamy!


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Najczęściej czytam u siebie w pokoju, na łóżku, ale czasami zdarza się w innym miejscu. Ważne żeby był spokój.

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Zakładek mam trochę w swojej kolekcji, ale zazwyczaj biorę to co jest pod ręką, najczęściej właśnie jakiś skrawek papieru czy karteczkę.

3. Czy możesz po prostu czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
Ja mam tak że, nawet jak książka jest słaba, muszę dotrzeć do końca rozdziału lub do jakiejś tam liczby stron, inaczej nie potrafię skończyć. Chyba każdy tak ma, że jak historia jest wciągająca, ustalony koniec się przekłada :D.,

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Często, ale to zależy od pory dnia i mojego humoru :)

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania?
Nie. Przy odrabianiu lekcji mi to nie przeszkadza, ale gdy czytam muszę mieć ciszę i spokój, by wejść w książkowy świat. ;)

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Aktualnie mam zaczętych kilka książek ale czytam je w sporych odstępach czasowych, więc wątki jakoś mi się nie mieszają.

7. Czy czytasz w domu lub gdziekolwiek?
Najczęściej czytam w domu, ale zdarza mi się gdzieś u dziadków lub na wyjeździe.

8. Czytasz na głos czy w myślach?
W myślach, bez dwóch zdań. Nie lubię czytać na głos, wtedy nie skupiam się na tym co czytam.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Naprzód nie czytam, bo to nie ma sensu, a jeśli chodzi o pomijanie fragmentów to zdarza się, najczęściej przy rozlazłych opisach.

10. Czy zginasz grzbiet książki?
Szczerze, zdarza mi się. Czasami jest to dla mnie po prostu wygodne.

To już koniec Tagu. Mam nadzieje że się podobał i zapraszam do odpowiadania na pytania (jeśli jest ktoś, kto jeszcze tego nie robił).

Pozdrawiam, Madzia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz