niedziela, 17 stycznia 2016

[3] Social Media BOOK TAG

Social Media BOOK TAG

Hej wszystkim! Kolejny Tag, który robił już każdy oprócz mnie :D No to zaczynamy!


Twitter- Ulubiona, krótka książka
Dla mnie "krótka" książka ma ok 200-300 stron, takie zazwyczaj czytam.

Facebook- Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać
Tutaj zdecydowanie Harry Potter. Tę książkę każdy już dawno przeczytał, a ja zabrałam się za nią dopiero we wrześniu. Za sobą mam dopiero trzy części, ale powoli nadrabiam :)


Tumblr- Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne
Raczej nie ma takiej książki, ponieważ jestem do tyłu z nowościami lub czytam to co jest teraz popularne. :/

MySpace- Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie
No i tutaj jest problem... Po zastanowieniu dam tutaj "Tunele" pierwszą część, którą czytałam w podstawówce. Książka była dziwna, ale reszty nie umiem o niej powiedzieć.


Instagram- Książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie
Zazwyczaj jak jestem w sklepie i znajdę jakiś ciekawy egzemplarz, to robię mu zdjęcie, nie dlatego że okładka  była ładna, ale dlatego żeby ją później znaleźć taniej :D

YouTube- Książka, której ekranizacje chciałabyś zobaczyć
Poproszę jakąś lepszą ekranizacje serii "Felix, Net i Nika". Powstała drugiej części, ale jest bardzo amatorska.:( Bardzo się na niej zawiodłam i mam nadzieję że ktoś kiedyś nagra ekranizacje tych wspaniałych książek.

GoodReads- książka, którą polecasz wszystkim
No oczywiście każdy ma inny gust, ale ja zdecydowanie polecam (i tu nikogo nie zaskoczę) całą serię Harry'ego :D :D :D

To już koniec takiego krótkiego, luźnego tagu. Mam nadzieje że się podobał i zapraszam do odpowiadania na pytania.

Pozdrawiam. Madzia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz