wtorek, 20 października 2015

[5] Praktykant


Tytuł: The Intern
Reżyser: Nancy Meyers
Rok premiery: 2015
Czas trwania: 121 min

Przez to, że w tym roku jesień jest bardzo deszczowa i zimna, to za bardzo nie ma co robić, więc stwierdziliśmy z chłopakiem że pójdziemy do kina... , tylko nie było na co. W końcu wybraliśmy film "Praktykant" i nie żałujemy. :)


Robert De Niro gra w filmie Bena Whittakera, 70-letniego wdowca, który odkrył, że emerytura nie jest wcale taka wspaniała. Dlatego wykorzystuje nadarzającą się okazję, aby wrócić do aktywnego życia i zatrudnia się jako starszy stażysta w redakcji strony internetowej poświęconej modzie, założonej i prowadzonej przez Jules Ostin (Anne Hathaway)

Jest to jeden z lepszych filmów, który widziałam w ostatnim czasie. W całą historie można wciągnąć się niesamowicie. Film jest określany jako komedia, ale są też poważne sceny, niektórych się nie spodziewałam. W kilku momentach aż miałam łzy w oczach i robiłam wszystko że by się nie popłakać, a w innych nie mogłam przestać się śmiać :D.  Przedstawione jest kilka problemów XXI wieku, np. poświęcenie rodziny dla pracy, "życie w internecie" młodych ludzi. Roberta De Niro widziałam na akranie pierwszy raz ale raczej nie ostatni, bo zagrał świetnie.
Tylko szkoda że ten film tak słabo reklamują. Jak by nie mój tata, to bym nawet nie wiedziała że jest coś takiego w kinach.

Więc podsumowując: Szerze wam polecam wybrać się na "Praktykanta", szczególnie w taką brzydką pogodę. :)

Pozdrawiam, Madzia <3

Ocena: 9/10


1 komentarz: