sobota, 14 listopada 2015

[6] Sąsiedzi

Oryginalny tytuł: Neighbors
Tytuł: Sąsiedzi
Reżyser: Nicholas Stoller
Rok premiery: 2014
Czas trwania: 91 min

Hej wszystkim :) Niedawno, mimo braku czasu, stwierdziłam że obejrzę film z Zac'iem Efronem. Nie była to najlepsza decyzja...


Wszystko wskazuje na to, że świeżo upieczeni rodzice, Mac (Seth Rogen) i Kelly Radner (Rose Byrne) spełniają właśnie swój amerykański sen- mają córeczkę i dom na przedmieściu. Kiedy odkrywają, że ich nowi sąsiedzi to kilkunastu studentów z bractwa Delta Psi Beta, którym przewodzi charyzmatyczny prezes Teddy Sanders (Zac Efon), usiłują jak najlepiej wykorzystać tę dziwaczną sytuację, Imprezy organizowane przez bractwo stają się jednak coraz głośniejsze i obie strony zaczynają bronić swojego terytorium. Staje się jasne, że albo studenci opuszczą dom, albo młode małżeństwo straci resztki zdrowie psychicznego, Rozpoczyna się sąsiedzka wojna.


To był chyba najgorszy film jaki wiedziałam w ostatnim czasie, albo nawet w całym życiu. Tej film jest po prostu GŁUPI, inaczej nie da się go opisać, Żarty z podtekstem, dziwne sytuacje, tępi bohaterowie... co tu więcej mówić. No dobra, ten kto lubi takie poczucie humoru , może się ze mną nie zgadzać. Ja osobiście, jak bym wiedziała jakie są o nim opinie to bym go nie obejrzała. 
No więc podsumowując: taka krótka recenzja, ale nie mam więcej do powiedzenia, po prostu nie warto.

W najbliższym czasie mam zamiar wybrać się na kilka filmów, wiec na pewno, pojawią się notki! :)

Pozdrawiam, Madzia <3

Ocena: 2/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz