poniedziałek, 14 września 2015

[3]Harry Potter I Komnata Tajemnic


Tytuł oryginalny: Harry Potter and the Chamber of Secrets
Tytuł; Harry Potter i Komnata Tajemnic
Autor: Joanne K. Rowling
Ilość stron: 365

Hej wszystkim :) Dziś przychodzę z krótką notką o drugiej części, fantastycznej serii książek, którą każdy już zdążył dawno przeczytać, ale ja obudziłam się dopiero teraz. Nie ukrywam, że historia tak mnie wciągnęła, że po przeczytaniu pierwszego tomu, od razu zaczęłam czytać kolejny.




Tym razem książka opowiada nam, o drugim roku nauki Harry'ego  w Hogwardzie. Tym razem będzie musiał odkryć co kryje Komnata Tajemnic. Kto ją tak naprawdę otworzył i kto jest odpowiedzialny za wszystko co się dzieje w szkole?


Harry Potter i Komnata Tajemnic, jest częścią która bardzo mi się podobała, ale już nie tak bardzo jak pierwsza. Książka oczywiście zawiera więcej szczegółów i niektóre historie są inaczej opisane.Moim zdaniem np. scena w Komnacie Tajemnic w filmie jest bardziej rozwinięta i ciekawsza. W tym przypadku nie wiem, czy ekranizacja nie jest lepsza.

Cała seria o przygodach Harry'ego potrafi trzymać w napięciu, szczególnie dalsze części. Oglądając filmy, wiem co się w danym momencie stanie, a jednak czytając, trzymam kciuki żeby Gryfoni zdobyli puchar domów, albo żeby Harry'emu nic się nie stało. Całą ta historia łączy magię, świat czarodziei i życie w szkole, sprawdziany, choć nie są to takie same lekcje co u nas. :)

 Wiem że troszeczkę krótko, ale przy kolejnych częściach postaram się napisać więcej. Więc podsumowując: Tych którzy czytali "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" nie muszę nawet zachęcać do sięgnięcia po kolejna książkę z tej serii, ale Tym który jeszcze się nie zdecydowali, bardzo bardzo polecam.

Pozdrawiam, Madzia <3

Ocena: 9/10



1 komentarz:

  1. A widzisz nie jesteś jednak jedyna, bo ja również nie czytałam jeszcze Harrego. Muszę to w końcu zmienić, bo to po prostu wstyd. :)

    http://ksiazkamojnajlepszyprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń