środa, 2 listopada 2016

WRAP UP + BOOK HAUL Październik '16



Witam :) To znowu ja. Przychodzę po dłuuuugiej przerwie z podsumowaniem...., ponieważ w ten weekend odbyły się Targi Książki w Krakowie, a ja (jak to ja) musiałam wrócić z mnóstwem książek :D Więc zapraszam!


Niestety, udało mi się przeczytać zaledwie 2 książki. Powodem był brak czasu, ale też brak motywacji do czytania i jak widać też pisania :(

"Gra w Kłamstwa"- Nieplanowana pozycja, która wpadła mi w łapki tylko dlatego że w moondrive boxsie był ebook za darmo na woblinku. Nie powiem, że dłużyła mi się ta książka, bo czytało ją się dosyć szybko, ale miałam jej już powoli dosyć. Może uda mi się coś napisać o niej w najbliższym czasie.

"Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek" - Piąty tom z serii przygód nastolatków, którzy zawsze pakują się w jakieś kłopoty. Za to, ta książka mi się dosyć ciągnęła, skończyłam ją już trochę na siłę, no ale cóż. Mam nadzieję że następne tomy, tak jak cztery poprzednie będą lepsze. 



Z okazji targów, znowu przytargałam duuuuużżżżo nowych cudeniek ♥.♥ oraz oczywiście była premiera książki, której pół roku temu mówiłam że nie kupię :P (coś nie wyszło☺)

I dzień targów (na zdjęciu obok) 

"Serce ze Szkła" - Pamiętam jak oglądałam któryś z filmików Klaudii lub Alicji gdzie śmiały się z pierwszego zdania w tej książce i tak,  jak ją zobaczyłam z stoisku, to stwierdziłam że zobaczę opis ☺hah ☻ i tak to był pierwszy zakup na targach.:DD od tego zaczęło się bankructwo mojego taty ☻

"Magonia" - Szczerze powiem, nawet nie pamiętam o czym jest ta książka, ale okładka mnie tak zaintrygowała że ją kupiłam. Widziałam ją nawet kilka razy na innych blogach, ale tyle już czytałam tych recenzji, że ta akurat wypadła mi z głowy.

"Percy Jackson i Morze Potworów" - Pierwszą część czytałam i była to ciekawa lektura, więc zaopatrzyłam się w kolejną.

"Krew i Stal" - z tego co kojarzę, to jest to jedyna książka na mojej półce w tym klimacie, więc przeczytam ją z czystej ciekawości.

"Mechaniczny"- tutaj zainteresował mnie opis, zapowiada się naprawdę ciekawię.

"Dziewczyna z Dzielnicy Cudów"- w epikboxsie była pocztówka z tej książki i tak jakoś stwierdziłam, że chętnie ją przeczytam.

"Dziedzictwo Ognia"- trzeci tom mojej ukochanej serii Szklanego Tronu, bardzo jestem ciekawa co będzie dalej, ale raczej nie przeczytam jej w najbliższym czasie. Pewnie poczeka do świąt lub do nowego roku.

"Tu i teraz"-Tą książkę widziałam za granicą i wtedy zwróciłam uwagę szczególnie  na okładkę, a teraz miałam okazję przeczytać opis.

"Więzień labiryntu"- polowałam na tą książkę już od bardzo dawna, tylko chciałam oryginalną okładkę, której nigdzie normalnie nie było.

"Świt, który nie nadejdzie"-  tyle słyszałam o Mrozie, więc kiedyś trzeba coś przeczytać. :)

"Zatrute Ciasteczko"- tata ją zauważył, opis fajny więc czemu nie? :)

"Rebeliant"- przy okazji kupna książki dla siostry, znalazłam też coś dla siebie.

II dzień (moje zdjęcie będzie w notce o Targach)


"Behawiorysta"- kolejna powieść Remigiusza, tym razem z autografem :D

"Gra o Tron"- Serial kocham, uwielbiam <3 na książkę polowałam od dłuższego czasu, ale przyznam, normalnie nie jest tania.

"Miasto Śniących Książek"- poprzedniego dnia znalazłam ją w cudownym, przepięknym, mega klimatycznym Matrasie na rynku ♥.♥ 

Wymianka Lubimy czytać:


"Fobos","Jutro, kiedy zaczęła się wojna","Każdego dnia""Oddam Ci Słońce""Starter"- o tych książkach było głośno na blogach lub chciałam je od jakiegoś czasu, ale nie było okazji na kupno, a teraz wymieniłam je na książki, których nie czytam. Takie akcje są bardzo fajnie, nie dość że pozbywasz się książek, które zalegają na półkach i robisz miejsca nowym, to dajesz jednocześnie okazję innym na przeczytanie tego, co Tobie się nie spodobało, a może innym przypadnie do gustu.  Bardzo podobają mi się takie akcje i zachęcam do udziału innych, ponieważ często nawet w małych miastach są organizowane takie wymanki, a nie każdy o nich wie.  Tutaj kolejka była gigantyczna, ale o tym chciałam napisać w innym poście z Krakowa i Targów. 

W tym miesiącu do mojej biblioteczki dołączyły również:

"Harry Potter i Przeklęte Dziecko"- o premierze tej książki było bardzo głośno. Ja byłam w księgarni Autorska z Złotych Tarasach. Szczerze nie było warto jechać tam w środku nocy, ale była to ciekawa przygoda :).

"Prawdodziejka"- mój pierwszy epikbox i miłe zaskoczenie. Jestem bardzo ciekawa tej powieści.

"Papierowe Miasta"- miałam już tą książkę, ale w okropnym filmowym wydaniu, którego schowałam z tyłu biblioteczki. Teraz wymieniłam na oryginalną okładkę i mam nadzieję że, jako że jest to moja pierwsza książka Greena, to się nie zawiodę.

"Brisingr"- trzecia część serii Eragona, którą bardzo chcę przeczytać, ale nie mam pierwszej części i nie mogę jej nigdzie znaleźć , więc na razie jej nie przeczytam.

Hmmm trochę tego jest :P Razem z tatą kupiliśmy łącznie 33 książki x_x  czyli więcej niż w maju na Warszawskich Targach Książki, a tym razem musieliśmy to jeszcze przywieźć :D 

To tyle z moich zdobyczy w tym miesiącu,  niestety ilość przeczytanych książek jest bardzo, bardzo malutka, ale mam nadzieję że uda mi się poprawić. Zaczytanych dni życzę! :)

Pozdrawiam, Madzia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz